Beoordelingen van Sushi 8 Bladel

Recente recensies

5.0
Jansen
21 februari 2024

Heel lekker, en goede kwaliteit. Jammer dat er “ alweer “ geen stokjes bij zaten.

Bart
19 februari 2024
Ruud wigman
14 februari 2024
Van hoof
14 februari 2024

Gemakkelijk een al geplaatste bestelling nog te wijzigen, erg vriendelijk en flexibel!

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen van Hoof! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Tom
11 februari 2024
Lotte snoeren
11 februari 2024

Voor 150 euro sushi besteld, alles smaakte zowat hetzelfde. De 'krokante' vermicelli was te veel en smaakloos. Ook geen stokjes bij de sushi gekregen waardoor we gezellig met onze handen de sushi's mochten eten. In de keuze stond dat we sojasaus 4x, 4x wasabi, 4x gember en 5x stokjes zouden krijgen. Helaas zaten de stokjes er dus niet bij. Al met al de minst lekkere sushi die we ooit hebben gegeten, niet voor herhaling vatbaar.

Gergely Szilágyi
11 februari 2024
E sanders
10 februari 2024

Weer heerlijk!

Bart
5 februari 2024
Kim Dickens-Michiels
4 februari 2024
Iris
4 februari 2024

3 sterren omdat de laag rijst echt veel dikker was dan wat we gewend zijn van jullie; we hebben er zelfs wat afgesneden. Rest was prima in orde; supervers

MB
2 februari 2024
Lieve van Roij
31 januari 2024

Altijd heerlijk!! Genoten van de sushi.

Gregory
29 januari 2024
Loes
28 januari 2024
Jolanda
27 januari 2024

Het was weer genieten, heb er zelfs een video van op Tiktok gezet hoe lekker die eruit zag en smaakte .JolandaBladel 😄

Reactie van Sushi 8

Wat leuk!!! Bedankt Jolanda en dankjewel voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Iris
21 januari 2024

Eten kwam meer dan een uur te laat.

Levens
20 januari 2024

De sushi is heerlijk.....alleen 1 uur later bezorgd dan was afgesproken. Telefonisch en via WhatsApp niet bereikbaar.

Ise
19 januari 2024

Heerlijke verse sushi!

Ca
17 januari 2024
Anouk Rijsterborgh
15 januari 2024

Prima sushi maar wederom een half uur te laat bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
14 januari 2024
Lennert Lebleu
12 januari 2024
Janine
7 januari 2024
Tamara
6 januari 2024

Erg goed weer! Sashimi was ook erg lekker en een keer veel ook 💪🏼.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Tamara! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Vekemans
3 januari 2024

1,5u later bezorgd.. op een woensdag..

Hermans
2 januari 2024

Goede sushi, wel wat grote stukken. In de middag besteld (13.20) voor levering om 18.00, om 18.20 nog geen bezorging. Gebeld, ze gaven aan dat het nog 15-30 min zou duren. Uiteindelijk zelf opgehaald omdat ze aangaven dat het klaarstond. Dat bleek niet zo te zijn, er was een vergissing in de bestelling. We kregen een bakje gefrituurde snacks erbij. Jammer, vooral omdat we op tijd hadden besteld vanwege de verwachte drukte.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
31 december 2023

De kerstboot was echt heerlijk eten en mooi gemaakt

Margareth
26 december 2023

Heerlijk gesmuld met de kerst!

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest Margareth! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Dennis van den Boomen
26 december 2023

Sushi was lekker alleen zijn de kinderen ziek geworden van de sushi.

Miss P.
26 december 2023
Greetje
25 december 2023

Heerlijke sushi ,. Eten was keurig optijd!

Lotte
24 december 2023

Helaas was de bezorging ruim een uur later dan gepland en aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Laat
24 december 2023

Zat aan elkaar geplakt in het bakje en het was 50 min te laat.

Lennart Ysebodt
21 december 2023

Sushi was prima. Bij de edamame heb ik helaas in 3 van de peulvruchten een soort van rups gevonden die erin zat. Niet echt smakelijk.

Kaylie
21 december 2023

Bezorging was 25 minuten te laat. Avocado in de sushi was erg bruin en soja bonen waren niet erg warm meer.

Virginia
21 december 2023

Half uur te laat bezorgd

Verhoeven
20 december 2023

De levertijd wordt structureel, zonder bericht overschreden zelfs als je om 14.00 besteld voor levering om 17.30. Daardoor zullen wij geen bestellingen meer plaatsen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ann
20 december 2023

Altijd lekker 😋

Ingrid
14 december 2023

Heerlijke sushi

Witalij
11 december 2023
KV
10 december 2023

Sushi erg goed, bezorging al erg vaak gehad dat het verlaat was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
7 december 2023

Heerlijk, vers en makkelijk bestellen

Vingerhoets
5 december 2023

Helaas zijn we na 45 minuten na de eigenlijke bezorgtijd naar de vestiging gereden om te informeren naar onze bestelling. Men was telefonisch en via whatsapp namelijk niet bereikbaar.. wij snappen dat het op 5/12 druk is, maar even een belletje dat de bestelling ruim een uur later pas klaar is, is wel zo netjes en wenselijk als je met kleine kinderen zit te wachten.

Reactie van Sushi 8

Onze excuses voor het ongemak Vingerhoets! Ik stuur u prive een mail met een gepaste tegemoetkoming. Mvg Team Sushi-Eight

Luc Dierckx
5 december 2023

Schandalig dat jullie pas 2 uur later met de bestelling op notabene pakjes avond te laat komen. Zonder iets te laten weten. Zeer jammer.

Reactie van Sushi 8

Onze excuses voor het ongemak Luc! Ik stuur u prive een mail met een gepaste tegemoetkoming. Mvg Team Sushi-Eight

Bart
4 december 2023
Sebastiaan
2 december 2023

Eten is altijd top! Bestelling duurde dit keer wel erg lang voor het bezorgd werd, iets na zessen besteld en meer dan 2u later bezorgd na een belletje van onze kant waar het bleef (bijna een uur later dan de geschatte bezorgtijd in de mail). Hoewel de sushi zoals altijd goed smaakte viel ons dat wel echt even tegen. Hopelijk kunnen jullie de bezorgtijden inkorten of de volgende keer klanten even bellen als het langer duurt voordat hun bestelling aankomt.

Jack
28 november 2023

Heerlijke sushi weer, stond ook mooi op tijd klaar om af te halen. Heel tevreden.

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen Jack! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Ben
27 november 2023

Pokebowl is echt een aanrader, alles was lekker vers! Zeker voor herhaling vatbaar.

Martijn
26 november 2023

Het eten zou om 17.30 geleverd worden. Dit werd 18.00. Begrijpelijk aangezien het zondagavond is. De warme gerechten waren echter koud geworden. De koude gerechten waren wel oké maar niet speciaal. Vandaar 1 ster.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco van der Aalst
19 november 2023

Op de kwaliteit van het eten niks aan te merken, maar we hadden om 18:00 de geplande bezorgtijd staan. Om 18:45 hebben we gebeld en werd doodleuk verteld dat ze binnenkort zouden beginnen met de bezorgronde van Bladel. Uiteindelijk hadden we om 19:15 de bestelling bezorgd gekregen. Na meer dan een uur wachten, was een verontschuldiging of uitleg passend geweest. Wij begrijpen dat de bezorger hier niks aan kan doen.

Kevin Hendrikx
18 november 2023

Meer dan een uur moeten wachten op mijn eten. Dat vind ik niet kunnen! Na een half uur gebeld en het zou nog maar even duren. Dat werd uiteindelijk 40 minuten…

Schilders
15 november 2023

Eten was van goede kwaliteit. Jammer het niet bezorgd werd op de afgesproken tijd. Hebben een uur langer op de sushi moeten wachten....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
13 november 2023

Bezorging zou een uur zijn. Uiteindelijk bijna 2 uur gewacht. De sushi was wel goed. De gefrituurde scampi waren doorbakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renske
12 november 2023

Ik heb 2 uur en een kwartier moeten wachten op mijn eten. De bestelling zou een uur na plaatsing bezorgd worden. Na een uur wachten netjes een berichtje gehad dat de bestelling vertraging had. Nadat ik na dit berichtje nog eens 45 minuten gewacht had, toch maar gebeld. Ik kreeg te horen dat mijn bestelling klaar stond. Na nog eens 25 minuten wachten eindelijk mijn bestelling gekregen, die dus al minstens 25 minuten klaar stond om bezorgd te worden, wat ook te merken was. Ik werd wel heel netjes te woord gestaan aan de telefoon en de dame die ik sprak gaf meteen aan dat ze wat extra's aan mijn bestelling toe zou voegen. Dit was ook netjes gedaan, maar ik had liever op een andere manier een compensatie gekregen omdat ik maar alleen ben en ik aan extra sushi niet veel had aangezien ik dat allemaal niet op krijg in mn eentje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther van Hoppe
12 november 2023

Er werd een verkeerde bestelling gebracht. We moesten 2 uur wachten op het eten. Ze zouden nog iets extra's komen brengen ter compensatie maar er is niemand meer geweest.. erg slecht en heel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Hoi Esther, vervelend om te horen dat het zo gegaan is. Onze excuses hiervoor. Ik stuur u prive een mail met een gepaste compensatie. Mvg Team Sushi-Eight

Ilona
10 november 2023

Erg lekker en verse sushi

Himen
7 november 2023

Eten was prima maar Bezorging vreselijk ten eerste 45 min later en toen het werd bezorgd aan de receptie werd ik niet eens op de hoogte gehouden. Het is dat ik zelf belde voor de 3e keer!

Famke
6 november 2023

Sushi was prima, bezorging weer rampzalig laat zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
5 november 2023

Alweer topkwaliteit, naast de Summer Vibe box heeft nu ook de Ocean Delight box een plek in onze persoonlijke top 3. Wij komen zeker terug!

Tom Delvoye
1 november 2023

Ondertussen traditie om telkens we naar Landal Het Vennenbos komen ook Sushi 8 Bladel enkele bezoekjes te brengen. Altijd super kwaliteit en duidelijk vers bereid! Doe zo verder team Sushi 8!

Reactie van Sushi 8

Hoi Tom, wat leuk om te lezen en wat een mooi compliment! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer dan bij Sushi-Eight

Esther Van Houtum
29 oktober 2023
Yelan Hua
27 oktober 2023

Uitstekende kwaliteit!! ☺️

Peerke
25 oktober 2023

Lekkere kip en sushi

Jack
23 oktober 2023

Weer lekkere sushi zoals altijd!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Jack! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Eef
22 oktober 2023

Precies optijd, goede service en echt serieus mega lekker!!! Complimenten aan de chef.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment en deze positieve review Eef! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Laura Verstappen
22 oktober 2023

Bijna een uur te laat bezorgd. Niet gewend van Sushi 8

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
21 oktober 2023

Heerlijk gegeten ,alles super vers en de zalm heerlijk .

KR
16 oktober 2023

Heerlijke sushi, alleen erg lang wachten op bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes
14 oktober 2023
Hans
14 oktober 2023

Volgens mij is er een nieuwe kok, de sushi is minder van smaak als voorheen

Bart
10 oktober 2023
Yelan
4 oktober 2023

Heerlijke sushi en vriendelijke mensen!!

Sandra
2 oktober 2023

De bestelling was een uur te laat. Daarover had ik nog prima contact en begrip getoond, echter vind ik een uur erg te laat. Daarna bleek m’n bestelling niet compleet. Toen ik dat aangaf, stopte de communicatie. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Hoi Sandra, vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor! Zou u een mail naar info@sushi-eight.nl willen sturen met deze review en wat er miste aan uw bestelling? Dan pakken wij het vanuit daar op en kunnen wij met een passende oplossing komen. Mvg Team Sushi-Eight

van Dommelen
25 september 2023

Super

Marleen
25 september 2023

Heerlijk vers, op tijd klaar, vriendelijk personeel. Verse sushi en de bowl was heerlijk, ik heb ervan genoten. Ga zo door!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Marleen! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

lindsy
21 september 2023
Pauline
13 september 2023

De sushi was lekker.

Lindsay
6 september 2023

Super sushi. Goeie prijs/kwaliteit verhoudingen, bezorging bij landal vennenbos was geen probleem.

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen Lindsay! Bedankt voor deze review Team Sushi-Eight

Bendert
3 september 2023

Heerlijke Sushi, jammer genoeg te ver weg om vaker te bestellen. Anders zeker gedaan! Wellicht deze vakantieweek nog een keer bestellen. Vriendelijke bezorger en netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Coppens
2 september 2023
De koning
2 september 2023

Lekkere sushi! Vriendelijke bezorging

Luuk Van Gompel
28 augustus 2023
Janneke
27 augustus 2023

Heerlijke smaak, smeuiige rijst, mooi opgemaakt schaal.

Nienke
27 augustus 2023
Bleumer
26 augustus 2023

Lekker en zag er ook gezellig uit!

Ingrid
26 augustus 2023

Zeer goede service en heerlijke sushi

Hugo Maas
21 augustus 2023

Smaakvol, voldoende en tijdig klaargemaakt.

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen Hugo! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Margo de Backer
19 augustus 2023

Het was weer superlekker! Bezorging perfect op tijd.

Hoeks
18 augustus 2023

Heerlijk

Devin
16 augustus 2023

Online de bestelling geplaatst en de bestelling opgehaald, was op het afgesproken tijdstip klaar!!! Heerlijke sushi aanrader!!!!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor deze review Devin! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Alla
14 augustus 2023
Hanneke
13 augustus 2023
Anoniem
12 augustus 2023

De zeewier was aan de harde kant.

Bram
9 augustus 2023

Het was heerlijk. En de bestelling was erg snel.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft Bram! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Hermans
8 augustus 2023

Jammer voor de late bezorging

Lieke
7 augustus 2023
Bart
7 augustus 2023
Kay
6 augustus 2023

Alles is goed op 1 belangrijk dingetje na, de bezorgingstijd. Dit wordt via de mail netjes aangegeven met een geschatte bezorgtijd van 1,5uur. Hier komt een extra half uur bij dus mijn bestelling duurde 2uur voordat ik thuis heb. Dit vind ik te lang, een bezorgservice mag in mijn beleving maximaal 1uur duren, wordt dit niet behaald moet je als bedrijf werken aan je bezorgservice.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merlin
5 augustus 2023

Heerlijk verse pokebowl! Mooi op tijd klaar en nog super heerlijk ook!